Vážený zákazníci,

děkujeme Vám za zájem o naše produkty a věříme, že naše výrobky předčí Vaše původní očekávání. 

 

V případě, že tomu tak není a Vámi zakoupený produkt byl z nějakého důvodu doručen poškozen, nám prosím zašlete vyplněný reklamační formulář na e-mail: info@salatybakes.cz, případně nás kontaktujte telefonicky na +420 737 065 703 .

 

Reklamační formulář si můžete stáhnout kliknutím na tento odkaz: reklamační formulář

 

V případě, že přebíráte zásilku od dopravce a balíček je viditelně poškozen, doporučujeme balík odmítnout z důvodu poškození vašeho zboží během přepravy. Dopravce nás následně bude informovat o vašem odmítnutí přebrat zásilku z důvodu poškození během přepravy. Náklady tak bude hradit dopravce z pojistného zásilky. My tak můžeme v čas poslat nový balíček a Vy i My se vyhneme zbytečnému protáhnutí reklamace.

 

Pokud takovou zásilku převezmete, ale veškeré zboží přežilo nevychovaného řidiče, je všechno v pořádku a my Vám už jen popřejeme dobré chuti

Pokud jste ovšem takový balík převzali, a uvnitř je jen hromada rozbitého zboží, a nevšimli jste si jeho původního poškození, tak nezoufejte. V tomto případě Vás poprosíme o zaslání vyplněného reklamačního formuláře společně s fotografií poškozené zásilky na e-mail: info@salatybakes.cz. My Vás obratem zkontaktujeme a pomůžeme s úspěšným navrácením zboží.